Vindecă-mă de prea multă încredere!

M-au mințit. M-au trădat. M-au rănit.

Și eu continui să-i cred. Să-i iubesc. Să le dăruiesc. Să mă dăruiesc lor cu sufletul întreg.

Nu mai vreau să-i cred.
Ajută-mă Tu. Să nu-i mai cred.
Alungă-mi din adâncul sufletului naivitatea cu ceva. Te rog să o sperii până o ia la fugă.
Sunt același copil naiv dintotdeauna.
Și mi-e amar. Mi-e greață de-atâta amar.
Și nu mai suport să mi spună că trebuie să cred în continuare și să visez la cai roz (nu verzi) pe pereți.
Nu vreau să mai cred. M-am încăpățânat să cred prea mult. Și mi-au frânt fără milă aripile. Nu mai pot să zbor.
Așa că te rog. Ascultă-mi cu atenție rugămintea.
Scăpa-mă cumva de încrederea asta oarbă.
Căci prea puțini oameni o mai merită, iar eu am făcut deja risipă…!

Lasă un răspuns

