Alternosfera – Haosoleum | Flutulus Movie

I hold a butterfly hidden in my hands. What do you think, it is dead or alive?

Pleacă soarele spre nori
Mie-mi lasă ceru-n doliu
Am ajuns să fim cerșetori
În groapa cu vise în suflet nemuritori

Tot ce-am tors cu mâina-mi grea
Par trei puncte-n foaie goală
Ani la rând o pasăre prind
O singură pană să-i smulg să-mi scriu ultimul gând

Malul nopții spumegând
Mi-amorțește-n pumni furia
Am greșit cu fructul păzit
Spre ploaia cu stele fără dorințe privind

Trece soarele traseu
Lumea și-a cioplit sicriul
Am intrat în Haosoleu
De când sub cruce Fecioara privește cum suferă Fiul

Am intrat în Haosoleu!!

Lasă un răspuns

